fbpx

try here audiowatches.com. Womens fake rolex watches. website here https://www.electronicswatches.com/. hop over to this site replica rolex. Sale rolex replica. Continue https://www.realestatetagheuer.com/. click this tag heuer imitation. navigate to this web-site https://www.sportstagheuer.com. these details banktagheuer.com. check out the post right here https://www.loantagheuer.com. High Quality infotagheuer.com. Luxury tag heuer imitation. Top fake tag heuer. look at this now stockstagheuer.com. design fake tag heuer watch. High-quality realestatebellross.com. read review https://www.carbellross.com/. her comment is here bell and ross clone. here you can find the best bell and ross replica. continue reading this replica bell and ross.

VERBETER JE LEEFSTIJL MET SPORTEN EN VOEDING!

Blijf in beweging

BLIJF IN BEWEGING – ZO  VERBETER JIJ JE LEEFSTIJL MET VOEDING EN SPORTEN VANDAAG AL!

Dat we in beweging moeten komen en moeten blijven, daarvan zijn we ons zeker bewust! Heb jij ook een paar kilo extra op de weegschaal? Geen nood – het is nu een ideaal moment om het sporten en bewegen weer op te gaan voeren. Wij kunnen je helpen om je leefstijl te verbeteren door het aanpassen van je voeding en sportritme. Dan worden we samen weer fit en gezond – en die kilo’s gaan er vanzelf ook weer af!

Kom nu in beweging, maak die eerste stappen weer. Kijk eens bewust naar wat je eet, wanneer je eet en hoe je dit kunt verbeteren. En kijk bewust naar je mogelijkheden om weer wat vaker te gaan bewegen. Elke verandering maak jij zelf en je kunt vandaag al starten!

HOE KOM JE AAN EEN KILO GEWICHT ERBIJ?

Het is altijd goed om je af te vragen waar die kilo’s vandaan zijn gekomen. Die waren er niet ineens na een avondje chips eten op de bank. Ook niet na dat ene patatje. Het gaat erom dat je gedurende een langere periode gewoon meer calorieën hebt gegeten, dan je lichaam nodig heeft.

WELKE VOEDING HEB IK NIET NODIG?

Om gewicht kwijt te raken kun je het beste starten met kijken naar je voedingspatroon. Op welke momenten eet je te veel of maak je ongezonde keuzes? En hoe zou je dat kunnen veranderen?

Schrijf eens 3 verbeterpunten voor jezelf op en start daarmee.

Bijvoorbeeld:

⇒Laat een tussendoortje weg of vervang het door groente, fruit of noten

⇒Zorg voor een gezonde lunch met groenten en fruit

⇒Laat suikerhoudende drankjes staan en kies voor water

WELKE VOEDING HEB IK WEL NODIG?

Om meer energie te krijgen is het belangrijk dat je je lichaam op de juiste manier voedt. Laat ongezonde vetten staan, eet minder snacks en koekjes en voeg groenten, fruit, noten en zaden toe aan je menu. Je zult zien dat je door het aanpassen van je voeding direct meer energie voelt.

DOOR SPORTEN GEBRUIK JE SPIEREN DIE JE IN HET DAGELIJKS LEVEN NIET GEBRUIKT

Wie regelmatig beweegt blijft op een gezond gewicht. Een wandeling of fietstochtje hoort daarbij. Het is daarom belangrijk om minimaal 3 keer per week een uur te bewegen.

Maar dat is nog geen fitte leefstijl.

Als je de sportclub bezoekt doe je veel meer. Want elk sportmoment is ook een uitdaging, waarin je je grenzen een stukje opzoekt. Je maakt daarmee je lichaam sterker en gebruikt spieren die je in je dagelijks leven niet altijd benut, maar die wel een grote bijdrage leveren aan je kracht, balans en flexibiliteit.

SNEL WEER FIT?

Kom samen met ons buiten sporten! Het mooie weer is op komst en het is ontzettend leuk om weer met elkaar in beweging te zijn. Als je het ritme weer eenmaal te pakken hebt is sporten weer snel een onderdeel van je weekpatroon.

VOOR BEGELEIDING BIJ JOUW LEEFSTIJL KOM JE NAAR EASY ACTIVE

Wil jij de komende periode resultaten boeken en een paar kilo afvallen, je conditie verbeteren en je weer fit voelen? Doe het dan samen met Easy Active. We zorgen bijvoorbeeld dat we goed bespreken wat jouw sportdoel is en of je extra ondersteuning nodig hebt om weer op te starten. Daarmee starten we goed voorbereid en altijd met jouw doel als uitgangspunt. Je zult zien dat je het niet verleerd bent!

WIJ GEVEN LES IN KLEINE GROEPEN

Het beste resultaat bereik je onder begeleiding van een trainer. In een kleine groep kom je 1 of 2 keer per week en je krijgt een programma op maat dat bij jou past. Kom ook meedoen!